Lukt het niet (meer) om dagelijks zelf een warme maaltijd te koken?
Wij leveren, in samenwerking met Compass Group, vers bereide en smaakvolle gerechten rechtstreeks bij je thuis. Het enige wat je dan zelf nog moet doen, is ze gaar stomen in de microgolfoven. Heb je geen microgolfoven? Dan stellen wij er een ter beschikking tegen een onkostenvergoeding.
Ontdek hier ons menu voor de komende weken
Wat mag je verwachten van onze maaltijden?
Een evenwichtig, gevarieerd en gezond menu:
Ontbijt
We bieden voortaan ook ontbijt aan. Je kan kiezen uit boterhammen met zoet of hartig beleg of yoghurt met muesli en fruit.
Middagmaal
- Het vaste middagmaal bestaat uit een menu met soep, een hoofdschotel en dessert.
- Je kan kiezen uit vier verschillende hoofdschotels, waaronder ook een vegetarisch alternatief.
- Je kan altijd basisgerechten, zoals spaghetti en lasagne bestellen en in de zomer bereiden we koude schotels.
- Aangepaste afwerking, bijvoorbeeld malen of mixen
- Toepassing van diëten: diabetes, maag-darmsparend, lactosevrij, glutenvrij, maaltijden voor dialysepatiënten, vermalen van eten,... Voor dieetmaaltijden en de aangepaste afwerking kan je alleen het dagmenu kiezen. De keuze tussen drie hoofdgerechten valt hier dus weg.
Je kan er voor kiezen om het dessert een keer over te slaan, een extra portie soep of zelfs een tweede warme maaltijd te bestellen. Het menu kan volledig aangepast worden aan jouw wensen.
Avondmaal
Voor ’s avonds kan er een lekkere broodmaaltijd met zoet beleg of een gevarieerde kaas- of vleesschotel gekozen worden.
Hoe en wanneer leveren we de maaltijden bij je thuis?
Je kan eten bestellen voor de dagen waarop je dat wenst. We leveren op maandag, woensdag en vrijdag, tussen 8.00 en 15.30 uur. Er zou dan wel zeker iemand thuis moeten zijn, zodat de maaltijd meteen in de koelkast bewaard kan worden.
Twee weken op voorhand krijg je het meerkeuzemenu, zodat je rustig je bestelling kan noteren. Onze maaltijdbedeler neemt je bestelling elke week over op een tablet. Het meerkeuzemenu kan je dan zelf bijhouden ter controle.
Om de levering extra vlot te laten verlopen, bevestigen we een unieke QR-code in de buurt van je koelkast. Bij de levering scant onze maaltijdbedeler deze QR-code en de streepjescode die op de afleveringsbon staat. Zo registreren we automatisch dat de maaltijden afgeleverd werden. Deze gegevens gebruiken we dan bij de maandelijkse facturatie van de maaltijden.
Geef je eerste bestelling zeker drie dagen op voorhand door.
Wat staat er op het menu? Ontdek het hier.
Hoeveel kosten onze maaltijden aan huis?
Een zorgtoeleider komt bij je langs. Hij of zij bepaalt dan de prijs aan de hand van drie prijscategorieën, ontwikkeld door Zorg Leuven. De maandelijkse factuur kan je betalen via overschrijving of domiciliëring.
Maaltijden aan huis aanvragen?
Neem contact op met Zorgzeker:
- Bel 016 55 55 55
- Mail naar zorgzeker@zorgleuven.be
Ga je graag eens uit eten?
Kan je je nog verplaatsen en ga je graag eens uit eten? In de middagrestaurants van onze lokale dienstencentra eet je in gezelschap en kan je lunchen aan democratische prijzen.