Heb je een vraag, suggestie, opmerking of melding over onze dienstverlening? Aarzel niet en laat het het ons weten. Wij verzekeren je een gepaste behandeling in alle discretie:
Wie kan een suggestie, melding of klacht indienen?
Iedereen die in contact komt met Zorg Leuven kan een suggestie, melding of klacht indienen over onze dienstverlening: cliënt(en), bewoner(s), gebruiker(s), bezoeker(s), burger(s), leverancier(s), vrijwilliger(s), externe zorgverstrekkers, sociale dienstverleners,...
Hoe kan je een suggestie, melding of klacht indienen?
Je kunt dit op verschillende manieren doen:
- via de website: vul het formulier hierboven in.
- via één van onze onthaalmedewerkers: je kan vragen om je suggestie, melding of klacht neer te schrijven en door te sturen naar de verantwoordelijke directeur of centrumleider.
- via de post, telefoon, fax of e-mail.
Wat gebeurt er met jouw melding of klacht?
Zorg Leuven neemt elke melding en klacht ernstig op. We onderzoeken de ontvankelijkheid, gegrondheid en mogelijkheden ervan. Binnen de week krijg je een bericht dat jouw melding of klacht in behandeling is, met de contactgegevens van de medewerker die de opvolging ervan verzekert. Deze medewerker zal je op de hoogte houden over de stand van zaken van de afhandeling en je melden tegen wanneer je een definitief antwoord kan verwachten. Je mag steeds rekenen op een behoorlijke opvolging en een antwoord.
Privacy
We behandelen geen anonieme klachten. We verzekeren je wel dat jouw klacht strikt vertrouwelijk behandeld zal worden met respect voor jouw privacy. Lees hier ook meer over ons privacybeleid.